KlubbenOnline support

Nyheter och support från KlubbenOnline

Uppdatering av kontrollpanelen

2023-11-22 i Allmänt

Namnbyte från ”Inlägg” till ”Nyheter”, förbättrad mobilredigerare och andra uppdateringar.

Här kommer en kort uppdatering om vad vi jobbat med den senaste tiden.

Namnbyte från "Inlägg" till "Nyheter"

Vi har uppdaterat termen "Inlägg" till "Nyheter" i kontrollpanelen. Det har alltid har hetat "Nyheter" på föreningars hemsidor, men termen "Inlägg" har använts i kontrollpanelen.

För att förenkla kallar vi det nu "Nyheter" överallt. Till exempel heter knappen "Nytt inlägg" nu "Skriv nyhet". Notera att detta endast är en namnändring och inte påverkar själva funktionen.

Små förbättringar

Vi har också gjort några mindre förändringar i kontrollpanelen. Det inkluderar nya genvägar i översikten och förbättrad mobilanpassning för sidredigeraren.

Vi hoppas att dessa förbättringar kommer att göra det enklare och smidigare att jobba med hemsidan.

Har ni några frågor eller synpunkter är ni alltid välkomna att höra av er till hello@klubbenonline.se.

KlubbenOnline startsida